LG F168PR2D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 76 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F168PR2D op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

danieldubois 10-05-2015
Geschreven voor: LG F168PR2D

De trommel is ruim, het model is zeer stijlvol. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. Bovendien heeft LG een zeer goede reputatie en hebben we vertrouwen in de degelijkheid van dit product.

digeer 12-03-2014
Geschreven voor: LG F168PR2D

tot nu toe een topmachine, wast super, de was is fris. heel tevreden klant. alleen als de was klaar is, is het net of de ijskar voorbij komt. leuk deuntje :-)

jones01 11-02-2014
Geschreven voor: LG F168PR2D

Zeer geruisloos toestel, je hoort de motor amper draaien. Werkt heel goed en eenvoudig in bedienen. Ben tevreden

Sabrina Hamels 10-02-2014
Geschreven voor: LG F168PR2D

Om te beginnen: zeer mooi apparaat, met elektronisch bediend frontpaneel, dat is wat anders dan onze oude machine!

De trommel is gigantisch, je hoort 'm bijna niet draaien.

Sabrina Hamels 10-02-2014
Geschreven voor: LG F168PR2D

Om te beginnen; zeer mooi apparaat.
Ook zeer stil, met een duidelijk bedieningspaneel (elektronisch), grote trommel (8 kg!)...
Aan te bevelen!

Hellemans Désiré 09-02-2014
Geschreven voor: LG F168PR2D

De LG F168PR2D wasmachine is enkele welen in ons bezit en geeft een uitstekend wasresultaat dat beter is dan met onze vorige machine, een Miele. De mogelijkheden zijn uitgebreid met zelfs de mogelijkheid om zonder probleem een dekbed te wassen. Door de programma's is het gebruik makkelijk na doornemen van de handleiding. De LG F168PR2D oogt zeer modern met een mooie frontzijde. Een beetje futuristisch t.o.v. de klassieke wasmachines. Er werd gezorgd voor duurzaamheid en het concept. de directe aandrijving van de motor is technologisch vooruitstrevend en zal er voor zorgen dat deze wasmachine een lan bruikbaar leven heeft.

Hellemans Désiré 29-01-2014
Geschreven voor: LG F168PR2D

Een technologisch geavanceerde wasmachine vooral ook door de nieuwe motoraandrijving. Wasresultaat is bijzonder goed.De mogelijkheden zijn uitgebreid tot en met het wassen van dekbedden. Door de mogelijke programmatie is het gebruiksgemak goed. Moderne vormgeving die past in een eigentijds interieur. Door de vernieuwende technologie is duurzaamheid verzekerd.

bartje19 15-01-2014
Geschreven voor: LG F168PR2D

Na een paar dagen te gebruiken ondervinden we al dat het veel gebruiksvriedelijker, stiller en gemakkelijker werkt dan het vorige. Ook vrienden van ons hebben hetzelfde type en hebben hier dan ook meer dan lof over. Ook de vorm sprak ons meteen aan.

WillemDC 27-12-2013
Geschreven voor: LG F168PR2D

Mooie machine met een enorme trommelinhoud.Zeer stille werking in vergelijking met mijn vorige machine.De instelling van de progamma's en de keuzemogelijkheden op de displlay zijn overzichtelijk en volgen in een logische volgorde.
Prima wasresultaat.

Leen T 23-12-2013
Geschreven voor: LG F168PR2D

Zuinig, mooi, stil en praktisch. Zeker geen spijt van de aankoop. De trommel kan tot 8kg bevatten en weegt zelf hoeveel erin zit.